середа, 26 червня 2013 р.

«Я – дитина! Я – людина, що має свої права!»



«Дитинство моє, ніби парусник в морі
За вітром пливе, і його не спинить.
Дитинство моє, ніби вранішні зорі.
Так швидко зникають у небі за мить.
Дитинство моє, наче вітер у лузі.
Сміється, радіє, лоскоче траву.
І кожну травинку пригорне в окрузі,
А з нею надію і думку мою»
       
Такими словами розпочалось спільне свято фахівця із соціально роботи та бібліотекаря с. Коршів присвячене Дню Конституції.
        Фахівця із соціально роботи Береза Лілія ознайомила дітей з Конвенцією ООН про права дитини і наголосила, що вони повинні захищати свої права та допомагати у цьому своїм друзям. Проте люди дуже різні – їм важко інколи домовитись, і якщо вони не можуть або не хочуть зрозуміти одне одного, виникають конфлікти. Тому на кожному з нас лежить велика відповідальність. Ми повинні усіма силами намагатися розуміти та берегти одне одного, не лише у своїй родині чи серед своїх друзів, а й в усьому світі. А для цього треба добре знати свої права та обов’язки.
       Бібліотекар с. Коршів Юлія Панасюк провела інтелектуально-розважальні ігри: «У казки на гостинах», «Усе про все», загадки. Діти проявили кмітливість та були нагородженні цікавими призами, а також був проведений командний конкурс малюнка «Моя мрія».
     Найкращі «мрійники-художники» були нагороджені солодкими призами. Друга команда теж не залишилась без уваги та отримала подарунки у вигляді блокнотів і ручок.
        І хочеться завершити наше свято народною мудрістю: «Якого ставлення бажаєш для себе – так стався і до інших», «Що посієш – те й пожнеш», «Людина – коваль свого щастя», «Життя прожити – не поле перейти». Ці вислови не потребують доказів, оскільки перевірені віками.

Немає коментарів:

Дописати коментар