понеділок, 27 січня 2014 р.

«Я мов по смерті оживаю…»



«Світи мені, поки я бачу,
Поки до праці ще берусь
Я марно сили не потрачу
Я  жнив своїх таки діждусь».
П.Чубинський

Бібліотекар села Одеради Галина Костюк спільно із завучем з виховної роботи місцевої ЗОШ Тетяною Угринович 24 січня організували і провели літературно-музичний вечір «Я мов по смерті оживаю…», присвячений 175 річниці від дня народження Павла Чубинського – українського фольклориста, етнографа, поета, автора слів Гімну України.
Ведучі Марія Петрук та Володимир Мигдаль ознайомили присутніх з життєвим та творчим шляхом Павла Чубинського. Учасники вечора, учні 6 класу, читали вірші, виконували пісні, демонстрували слайди про життя і творчість митця.
 Сільський бібліотекар Галина Костюк провела огляд літератури «Енциклопедист народного життя».
 

Немає коментарів:

Дописати коментар